Usein kysytyt kysymykset

Onko teille puhelinnumeroa?

Valitettavasti emme tällä hetkellä pysty järjestämään niin, että asiakaspalveluun olisi myös puhelinnumero. Asiakaspalvelumme auttaa teitä sähköpostitse.

Miten nopeasti toimitatte?

Tilaus lähtee varastoltamme matkaan 1-3 arkipäivän kuluessa tilauksesta. Pyrimme kuitenkin siihen, että tilaukset lähtevät matkaan viimeistään seuraavana arkipäivänä tilauksesta.

Tuotteen tiedoissa lukee, että “saapuu arviolta viikolla X”, mutta tiedoissa myös lukee, että tuotetta on saatavilla. Mitä tämä tarkoittaa?

Jos tuotteelle on ilmoitettu varastosaldo (Esimerkiksi tuotteessa lukee “Varastossamme yli 10 kpl”) tarkoittaa tämä sitä, että tuotetta on varastossa, ja se on näin ollen tilattavissa. Jos jonkin tuotteen varasto loppuu lisäämme tietoihin arvioidun saapumisajan, ja uuden erän saavuttua tieto joskus unohtuu ottaa pois.

Tuote on väliaikaisesti loppu varastostanne. Voinko tehdä ennakkotilauksen, ennen kuin tuotetta tulee lisää?

Valitettavasti ei. Tähän olemme päätyneet siksi, että erissä saattaa olla eroja, jolloin edellisen erän tiedot eivät täsmää uuden erän kanssa.

Haluan palauttaa tuotteen. Miten toimin?

Annamme tilauksiin pidennetyn 30 päivän vaihto ja palautusoikeuden. Katso täältä palautuksen tarkemmat ohjeet.

En saa tehtyä tilausta, miten toimin?

Jos tilauksen tekemisessä ilmenee ongelmia, esimerkiksi maksu ei mene läpi, ole meihin yhteydessä sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@valaisinmarket.fi.

Haluaisin tilata tuotteen pienellä muutostyöllä. Onnistuuko?

ValaisinMarket ei toteuta muutostöitä tuotteisiin.