Tuotteiden vaihto/palautus

Palautusoikeus

ValaisinMarket tarjoaa tuotteille normaalihintaisille tuotteille ilmaisen vaihto/palautusoikeuden 30:n päivän ajan. Huomaathan, että tämä ei koske poistotuotteita, mallikappaleita eikä 2-laatuisia tuotteita. Näiden tuotteiden palautuksesta perimme 8,90 € suuruisen palautusmaksun.

Oliko paketissa jotain rikki?

Mikäli saamasi tuote on hajalla (lasi rikki tms.) ole meihin ennen palautusta yhteydessä sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@valaisinmarket.fi. Liitä viestiin mukaan kuva tuotteesta siten, että siitä näkee, miten tuote on hajalla.

Saat viestin lähettämisen jälkeen tapauskohtaiset toimintaohjeet.

Miten valitset oikean palautustavan

Valitse palautustapa toimitustapasi mukaan. Löydät tilauksesi toimitustapatiedon tilausvahvistuksesta. Toimitustapa selviää myös tilauksen mukana olleesta lähetyslistasta sekä saamastasi saapumisilmoituksesta.

Tilaus toimitettu DB Schenkerin noutopisteeseen

  1. Täytä tilauksen mukana tullut palautuslomake ja pakkaa se tuotteiden mukaan. Jos lomaketta ei tullut tai se on hukassa, voit tulostaa uuden täältä.

    Mikäli sinun ei ole mahdollista tulostaa lomaketta, täytä paketin mukaan mikä tahansa lappu, josta selviää tietosi (nimi, osoite, sähköpostiosoite, puhelinnumero), tilauksen tiedot (tilausnumero), palautuspäivämäärä sekä palautettavien tuotteiden tiedot (nimi, määrä, palautuksen syy).

    Voit pakata tuotteet samaan pakettiin, jossa sait ne, mutta poista siitä ensin kaikki tarrat.

  2. Kirjaa paketin päälle palautusosoitteeksi WattWeGot Oy, Santaloukontie 251, 66400 Laihia.

  3. . Vie paketti DB Schenker toimipisteeseen. Ota alkuperäisen lähetyksen lähetystunnus mukaan; se nopeuttaa asiointia. Lähetystunnus löytyy sähköpostiin saamastasi toimitusvahvistuksesta. Samalla lähetystunnuksella pystyt seuraamaan myös palautuksen etenemistä.

    DB Schenker noutopistehakuun pääset tästä.
    DB Schenkerin noutopistepakettien seurantaan pääset tästä.

  4. Ota palautuksesta kuitti talteen. Kuitti toimii todistuksena palautuksesta.

    Mikäli paketti katoaa matkalla meille, eikä kuittia palautuksesta ole, emme voi tehdä palautusta tilauksestasi.

  5. Ilmoita palautuksesta meille sähköpostitse osoitteeseen palautukset@valaisinmarket.fi.

    Näin tiedämme, että palautuksesi on matkalla.

Palautus käsitellään paketin saavuttua varastollemme.

Tilaus toimitettu Postin noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin

  1. Täytä tilauksen mukana tullut palautuslomake ja pakkaa se tuotteiden mukaan. Jos lomaketta ei tullut tai se on hukassa, voit tulostaa uuden täältä.

Mikäli sinun ei ole mahdollista tulostaa lomaketta, täytä paketin mukaan mikä tahansa lappu, josta selviää tietosi (nimi, osoite, sähköpostiosoite, puhelinnumero), tilauksen tiedot (tilausnumero), palautuspäivämäärä sekä palautettavien tuotteiden tiedot (nimi, määrä, palautuksen syy).

Voit pakata tuotteet samaan pakettiin, jossa sait ne, mutta poista siitä ensin kaikki tarrat.

2. Mene osoitteeseen https://www.posti.fi/henkiloasiakkaat/palautapaketti/ ja syötä alkuperäisen lähetyksen lähetystunnus. Löydät tunnuksen sähköpostiin saamastasi toimitusvahvistuksesta sekä Postilta saamastasi saapumisilmoituksesta.

Toimi tämän jälkeen sivuston ohjeiden mukaisesti kunnes saat Helposti-tunnuksen.

3. Kirjoita saamasi Helposti-tunnus paketin päälle osoitetietojesi kanssa.

4. Vie paketti haluamaasi Postin pisteeseen.

5. Ota kuitti talteen. Kuitti toimii todistuksena palautuksesta.

6. Ilmoita palautuksesta meille sähköpostitse osoitteeseen palautukset@valaisinmarket.fi. Ilmoita samalla palautuspaketin JJFI-alkuinen lähetystunnus, joka löytyy kuitista.

Palautus käsitellään palautuspaketin saavuttua varastollemme.

Lisätietoa Postin palautuksesta saat heidän sivuiltaan.

Tilaus toimitettu DB Schenkerin tai Postin kotiinkuljetuksella

Ole yhteydessä meihin sähköpostitse osoitteeseen palautukset@valaisinmarket.fi ja kerro, että haluat palauttaa tuotteen. Saat tämän jälkeen tarkemmat ohjeet.

Osapalautus

Mikäli palautat vain osan tilaamistasi tuotteista, ja pitämiesi tuotteiden arvo jää alle 100 €, pidätämme palautuksesta valitsemasi toimitustavan mukaisen toimitusmaksun. Toimitushinnat löydät toimitusehdoista.

Palautusten käsittely

Tuotteiden palautukset ja hyvitykset käsitellään, kun palautetut tuotteet saapuvat varastollemme.

Mikäli tilauksen yhteydessä on käytetty kuponki, johon sisältyy esimerkiksi ehto, että se on voimassa vain yli 50 euron tilauksiin, ja palautuksen jälkeen pidettyjen tuotteiden arvo jää alle tämän, vähennämme tuon kupongin arvon palautuksesta.

Mikäli tilaukseen on käytetty kiinteä alennuskuponki (esimerkiksi -5€), jaetaan se tilauksella olleiden tuotteiden kesken niiden hinnan mukaan, kuten tässä taulussa esitetään:

TuoteNorm. hintaAlennus € Palautus
Tuote 120 €2 €18 €
Tuote 230 €3 €27 €

Tuotteiden vaihto

Vaihto tapahtuu tekemällä uusi tilaus haluamistasi tuotteista. Ole meihin yhteydessä sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@valaisinmarket.fi, niin saat koodin, jolla saat vähennettyä vaihtotilauksesta alkuperäisen toimitustavan mukaisen toimitusmaksun.