Tuotteiden vaihto/palautus

ValaisinMarket tarjoaa tuotteille ilmaisen vaihto/palautusoikeuden 30:n päivän ajan. Huomaathan, että tämä ei koske poistotuotteita, mallikappaleita eikä 2-laatuisia tuotteita. Näiden tuotteiden palautuksesta perimme 8,90 € suuruisen palautusmaksun.

Täytä tilauksen mukana tullut palautuslomake ja pakkaa se tuotteiden mukaan. Jos lomaketta ei tullut tai se on hukassa, voit tulostaa uuden täältä.

Mikäli sinun ei ole mahdollista tulostaa lomaketta, täytä paketin mukaan mikä tahansa lappu, josta selviää tietosi (nimi, osoite, sähköpostiosoite, puhelinnumero), tilauksen tiedot (tilausnumero), palautuspäivämäärä sekä palautettavien tuotteiden tiedot (nimi, määrä, palautuksen syy).

Oliko paketissa jotain rikki?

Mikäli saamasi tuote on hajalla (lasi rikki tms.) ole meihin ennen palautusta yhteydessä sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@valaisinmarket.fi. Liitä viestiin mukaan kuva tuotteesta siten, että siitä näkee, miten tuote on hajalla.

Saat viestin lähettämisen jälkeen tapauskohtaiset toimintaohjeet.

Toimi palautuksen suhteen seuraavasti:

Pakkaa tuotteet ja palautuslomake. Voit käyttää pakettia, jossa sait tuotteet, mutta poista siitä ensin kaikki muut tarrat.

Kirjaa paketin päälle palautusosoitteeksi WattWeGot Oy, Santaloukontie 251, 66400 Laihia.

Valitse palautustapa toimitustapasi mukaan. Löydät tilauksesi toimitustapatiedon tilausvahvistuksesta. Toimitustapa selviää myös saamastasi saapumisilmoituksesta.

Tilaus toimitettu DB Schenkerin noutopisteeseen

1. Vie paketti DB Schenker toimipisteeseen. Ota alkuperäisen lähetyksen lähetystunnus mukaan; se nopeuttaa asiointia. Samalla lähetystunnuksella pystyt seuraamaan myös palautuksen etenemistä.

2. Ota palautuksesta kuitti talteen. Kuitti toimii todistuksena palautuksesta.

3. Ilmoita palautuksesta meille sähköpostitse osoitteeseen palautukset@valaisinmarket.fi.

Tilaus toimitettu Postin noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin

1. Mene osoitteeseen https://www.posti.fi/henkiloasiakkaat/palautapaketti/ ja syötä tilauksesi lähetystunnus.

2. Kirjoita saamasi Helposti-tunnus paketin päälle osoitetietojen kanssa.

3. Vie paketti haluamaasi Postin pisteeseen.

4. Ota kuitti talteen. Kuitti toimii todistuksena palautuksesta.

5. Ilmoita palautuksesta meille sähköpostitse osoitteeseen palautukset@valaisinmarket.fi. Ilmoita samalla palautuspaketin JJFI-alkuinen lähetystunnus, joka löytyy kuitista.

Lisätietoa Postin palautuksesta saat heidän sivuiltaan.

Tilaus toimitettu DB Schenkerin tai Postin kotiinkuljetuksella

Ole yhteydessä meihin sähköpostitse osoitteeseen palautukset@valaisinmarket.fi ja kerro, että haluat palauttaa tuotteen. Saat tämän jälkeen tarkemmat ohjeet.

Osapalautus

Mikäli palautat vain osan tilaamistasi tuotteista, ja pitämiesi tuotteiden arvo jää alle 100 €, pidätämme palautuksesta valitsemasi toimitustavan mukaisen toimitusmaksun. Toimitushinnat löydät toimitusehdoista.

Palautusten käsittely

Tuotteiden palautukset ja hyvitykset käsitellään, kun palautetut tuotteet saapuvat varastollemme.

Mikäli tilauksen yhteydessä on käytetty kuponki, johon sisältyy esimerkiksi ehto, että se on voimassa vain yli 50 euron tilauksiin, ja palautuksen jälkeen pidettyjen tuotteiden arvo jää alle tämän, vähennämme tuon kupongin arvon palautuksesta.

Mikäli tilaukseen on käytetty kiinteä alennuskuponki (esimerkiksi -5€), jaetaan se tilauksella olleiden tuotteiden kesken niiden hinnan mukaan, kuten tässä taulussa esitetään:

TuoteNorm. hintaAlennus € Palautus
Tuote 120 €2 €18 €
Tuote 230 €3 €27 €

Tuotteiden vaihto

Vaihto tapahtuu tekemällä uusi tilaus haluamistasi tuotteista. Ole meihin yhteydessä sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@valaisinmarket.fi, niin saat koodin, jolla saat vähennettyä vaihtotilauksesta alkuperäisen toimitustavan mukaisen toimitusmaksun.